Kategorie: | PARFÉMY |
---|---|
Určeno pro: | M |
Série: | Allure Homme Edition Blanche |
Typ: | Parfémovaná voda |
Objem: | 50 ml |
Hlava: | bergamot, citron |
Srdce: | dřevité tóny, santalové dřevo |
Základ: | madagaskarská vanilka, vetiver |
Varianta: | 50 ml |
Chanel Allure Homme Edition Blanche
parfémovaná voda pánská 50 ml
Allure Homme Blanche od Chanel Cologne. Allure Homme Blanche od Chanel je studiem elegance a nabízí mužům všude jednoduché, ale stylové řešení formálních a každodenních potřeb vůní.
Tato kolínská se zaměřuje na čistý, bílý vzhled, jak je běžné u produktů této značky, ale má velmi barevný make-up, pokud jde o vůně použité ve složení. Mezi tyto tóny patří santalové dřevo, fazole tonka, hladká ambra, pižmo, tahitský vetiver, pikantní růžový pepř, sicilský citron, madagaskarská vanilka, dřevitý cedr a kalábrijský bergamot.
O značce:
Chanel je známá módní velmoc se sídlem ve Francii. Gabrielle Chanel založila módní dům v roce 1910 a značka se zaměřila na vytváření elegantních, elegantních společenských oděvů a doplňků pro muže a ženy ve smyslu století fungování. První vůně, nezapomenutelná Chanel N°5, byla uvedena na trh v roce 1921 a od té doby ji následovalo 92 dalších parfémů, z nichž každý má své vlastní jedinečné kouzlo a lákadla pro moderního muže či ženu.
parfémovaná voda pánská 50 ml
Allure Homme Blanche od Chanel Cologne. Allure Homme Blanche od Chanel je studiem elegance a nabízí mužům všude jednoduché, ale stylové řešení formálních a každodenních potřeb vůní.
Tato kolínská se zaměřuje na čistý, bílý vzhled, jak je běžné u produktů této značky, ale má velmi barevný make-up, pokud jde o vůně použité ve složení. Mezi tyto tóny patří santalové dřevo, fazole tonka, hladká ambra, pižmo, tahitský vetiver, pikantní růžový pepř, sicilský citron, madagaskarská vanilka, dřevitý cedr a kalábrijský bergamot.
O značce:
Chanel je známá módní velmoc se sídlem ve Francii. Gabrielle Chanel založila módní dům v roce 1910 a značka se zaměřila na vytváření elegantních, elegantních společenských oděvů a doplňků pro muže a ženy ve smyslu století fungování. První vůně, nezapomenutelná Chanel N°5, byla uvedena na trh v roce 1921 a od té doby ji následovalo 92 dalších parfémů, z nichž každý má své vlastní jedinečné kouzlo a lákadla pro moderního muže či ženu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář