Neohodnoceno

Antonio Puig Agua Brava kolínská voda pánská 200 ml

Kolínská voda pro muže 200 ml
Skladem
Kód: 36083
Značka: Antonio Puig
479 Kč –6 % 449 Kč
Kategorie: Kolínská voda
Určeno pro: M
Série: Agua Brava
Typ: Kolínská voda
Typ info: Bez rozprašovače
Objem: 200 ml
Hlava: amalfský citron, bergamot, jalovec, levandule, šalvěj
Srdce: bobkový list, borovice, hřebíček, karafiát, tymián
Základ: dubový mech, kůže, pačuli, pižmo, santalové dřevo, vetiver
Varianta: 200 ml
Antonio Puig Agua Brava kolínská voda pánská 200 ml
479 Kč –6 %
Rafinovaná kolínská voda Antonio Puig Agua Brava je určená aktivnímu muži, který se věnuje všem věcem s maximálním nasazením. Perfektně se hodí k elegantnímu stylu a je vhodná pro denní i večerní nošení na společenské akce.

Agua Brava od Antonia Puiga je dřevitá chypre vůně pro muže. Agua Brava byla uvedena na trh v roce 1968. Agua Brava vytvořili Marcel Carles a Rosendo Mateu. Svrchní tóny jsou levandule, bergamot, citron amalfi, jalovec a šalvěj; střední tóny jsou borovice, bobkový list, hřebíček, tymián a karafiát; základní tóny jsou dubový mech, vetiver, kůže, santalové dřevo, pačuli a pižmo.

Antonio Puig uvedl na trh mužskou vůni Agua Brava v roce 1968 ve spolupráci s parfuméry Marcelem Carlesem a Rosendo Mateu. Vůně je klasická, aromatická, svěží dřevitě chypre.
Svrchní tóny: bergamot, citron, šalvěj, levandule a jalovec. Srdce: hřebíček, borovice, tymián, bobkový list a karafiát. Základ: mech, santalové dřevo, pačuli, vetiver, pižmo a kůže. K dispozici jako EDC.



Složení parfému
Hlava
amalfský citron, bergamot, jalovec, levandule, šalvěj
Srdce
bobkový list, borovice, hřebíček, karafiát, tymián
Základ
dubový mech, kůže, pačuli, pižmo, santalové dřevo, vetiver


O značce

Antonio Puig založil společnost nesoucí jeho jméno již v roce 1914 ve Španělsku. Společnost je mezinárodní, ale stále je ve 100% rodinném vlastnictví. Zaměřuje se na výrobu kosmetických a voňavkářských výrobků. Rok 1940 znamenal první mezník ve společnosti – od uvedení vůně Agua Lavanda Puig na trh. Sídlo společnosti bylo přesunuto do centra Barcelony a zůstalo zde dodnes. Antoniovi čtyři synové vstoupili do otcova podniku a postupně ho zdědili. Dva z nich se soustředily na parfumerii, jeden na diverzifikaci a jeden na institucionální vztahy.
Bylo to v 60. letech, kdy dům začal pracovat na klíčích k budoucí expanzi společnosti. Vznikl tým talentovaných lidí, kteří dokázali ocenit rodinnou firmu. Zkvalitňovala výrobky budováním parfumerií a kosmetických laboratoří. Společnost také spolupracuje s dalšími laboratořemi na výzkumu a aplikuje průmyslový design na jejich produkty. Puig pracoval na internacionalizaci a v roce 1959 otevřel první zámořskou divizi v USA. Začala spolupráce s Paco Rabannem a v Chartres ve Francii byla založena továrna na parfémy.

Zásadní událostí v 80. letech bylo podepsání smlouvy s Carolina Herrera na vytvoření a prodej všech jejích vůní. Úspěch s jejími parfémy se rozšířil i do oblasti módního průmyslu a společnost začala vyrábět Herrerovu módu. Koncem roku 1990 jedna z prvních celebrit, která vytvořila své osobní vůně, Antonio Banderas, uzavřela dohodu o výrobě s Puigem. Podnikání společnosti stále více rostlo a oni začali získávat ještě více značek a rozšiřovat portfolio svých produktů. V roce 1998 pokračovali s Ninou Ricci.

Parfémy, kosmetika a móda byly shromážděny v holdingové společnosti s názvem Puig Beauty & Fashion company v roce 1999. Vedení společnosti převzali členové třetí generace a někteří nečlenové podílející se na rozhodovacích procesech. Po uzavření obchodů s několika populárními španělskými značkami uzavřel Puig jednu s Comme de Garcons, aby distribuoval a vytvářel jejich produkty. Puig také pracoval na vývoji kosmetiky a parfémů pro Pradu.

Další úspěšná spolupráce se slavným umělcem začala v roce 2008 s celosvětovou hvězdou Shakirou. Společnost vyvinula řadu nových podpisových produktů inspirovaných a vytvořených pro zpěváka. V roce 2009 společnost změnila svůj název na dnešní – jednoduše Puig. S Valentinem byla podepsána licenční smlouva na uvedení jejich nové vůně. Jedním z posledních úspěchů bylo získání většinového podílu v módním domě Jean Gaultier.

Puig je tvůrce značky specializující se na překládání obrázků módních značek do světa parfémů!

Designér Antonio Puig má více jak 38 parfémů. Antonio Puig je starý parfémový dům. Nejstarší edice vznikla v roce 1940 a nejnovější je z roku 2017. Vůně Antonio Puig byly vyrobeny ve spolupráci s parfuméry Marcelem Carlesem, Rosendo Mateu, Jacques Polge, Dominique Preyssas, Jean Guichard, Alberto Morillas, Harry Fremont, Pierre Bourdon, Jean-Francois Latty, Max Gavarry, Jean François Latty, Carlos Vinals, Carlos Benaim a Alain Muraour.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: