Kategorie: | Toaletní voda |
---|---|
Určeno pro: | M |
Série: | Weekend For Men |
Typ: | Toaletní voda |
Objem: | 50 ml |
Hlava: | ananas, bergamot, citron, grapefruit, mandarinko-pomerančové aroma, meloun |
Srdce: | břečťan, dubový mech, santalové dřevo |
Základ: | ambra, med, pižmo |
Varianta: | 50 ml |
Burberry Weekend For Men
toaletní voda 50 ml
Začněte svůj den stříkáním o víkendu poté, co vyjdete ze sprchy, a jeho bohatou mužskou vůni si jistě užijete po celý den. Tato vzrušující vůně od Burberry, která byla uvedena na trh v roce 1997, kombinuje dotek bergamotu s ovocnými tóny sladkého ananasu a šťavnatých melounů. Sprcha mandarinky a pikantního grapefruitu mu dodává povzbuzující závan citrusů, který probudí smysly svou energizující a svůdnou vůní.
O značce:
Burberry – ikonická a ryze britská značka je doslova esencí země svého vzniku. Ve světě módy i parfémů dnes ztělesňuje nadčasovou eleganci, vytříbený styl a odkaz k tradicím.
Značka Burberry se zrodila již v roce 1856, kdy mladý Thomas Burberry začal pracovat v obchodě s oblečením pro venkovní aktivity. Zaměřil se na vývoj nových materiálů a v roce 1888 si svou právě vynalezenou voděodolnou, ale přesto prodyšnou látku gabardén nechal patentovat.
Praktické kousky oblečení Burberry ocenila třeba výprava Roalda Amundsena při cestě na jižní pól. Důstojníci sloužící v 1. světové válce zase nosili kabátky, které se staly vyhledávanými i mezi civilisty. V 50. letech se pak značka stala dvorním dodavatelem britské královské rodině.
toaletní voda 50 ml
Začněte svůj den stříkáním o víkendu poté, co vyjdete ze sprchy, a jeho bohatou mužskou vůni si jistě užijete po celý den. Tato vzrušující vůně od Burberry, která byla uvedena na trh v roce 1997, kombinuje dotek bergamotu s ovocnými tóny sladkého ananasu a šťavnatých melounů. Sprcha mandarinky a pikantního grapefruitu mu dodává povzbuzující závan citrusů, který probudí smysly svou energizující a svůdnou vůní.
O značce:
Burberry – ikonická a ryze britská značka je doslova esencí země svého vzniku. Ve světě módy i parfémů dnes ztělesňuje nadčasovou eleganci, vytříbený styl a odkaz k tradicím.
Značka Burberry se zrodila již v roce 1856, kdy mladý Thomas Burberry začal pracovat v obchodě s oblečením pro venkovní aktivity. Zaměřil se na vývoj nových materiálů a v roce 1888 si svou právě vynalezenou voděodolnou, ale přesto prodyšnou látku gabardén nechal patentovat.
Praktické kousky oblečení Burberry ocenila třeba výprava Roalda Amundsena při cestě na jižní pól. Důstojníci sloužící v 1. světové válce zase nosili kabátky, které se staly vyhledávanými i mezi civilisty. V 50. letech se pak značka stala dvorním dodavatelem britské královské rodině.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář