Neohodnoceno

Chopard Casmir parfémovaná voda dámská 100 ml

Skladem
Kód: 773
Značka: Chopard
689 Kč
Kategorie: Parfémovaná voda
Určeno pro: W
Série: Casmir
Typ: Parfémovaná voda
Objem: 100 ml
Hlava: bergamot, broskev, kokos, malina, mango, meruňka, černý rybíz
Srdce: geranium, jasmín, karafiát, konvalinka, mandarinko-pomerančové aroma, skořice
Základ: ambra, benzoin, fazole tonka, opoponax, pačuli, pižmo, santalové dřevo, vanilka
Varianta: 100 ml
Chopard Casmir
parfemovaná voda 100 ml


Parfém Casmir od Chopard. Chopard's Casmir nabízí svěží, mladistvou vůni s tóny broskve, meruňky, černého rybízu, maliny a mandarinky. Od roku 1992 je Casmir konzistentní volbou pro ženy, které mají dokonalý vkus. Casmir je dostatečně lehký na to, aby se mohl nosit k létu, ale zároveň dostatečně odvážný, aby upoutal pozornost během večeře. Existuje důvod, proč tato vůně obstála ve zkoušce času. Casmir se přizpůsobí všem situacím a vyniká jako preferovaná volba pro znalé ženy.









O značce Chopard
Parfémy tak drahocenné, sofistikované a elegantní jako klenoty či luxusní hodinky. Švýcarskou kvalitu a tradici přináší do světa dámských a pánských vůní prestižní značka Chopard. Původně šperkařská a hodinářská rodinná firma nezapře své kořeny – každý její parfém je exkluzivním voňavým klenotem v lahvičce, která připomíná drahý kámen a ozdobí tak nejen vás, ale i váš toaletní stolek.
Vznik značky Chopard se pojí s rokem 1860, kdy začal švýcarský hodinář Louis-Ulysse Chopard s výrobou vysoce přesných kapesních hodinek. V 60. letech 20. století jeho vnuk Paul-André Chopard společnost prodal německému klenotníkovi Karlovi Scheufelovi III., který se se svou rodinou postaral o rozšíření značky. Jeho dcera Caroline Scheufele se roku 1986 rozhodla vytvořit spojení mezi drahým kamenem a parfémem, a tak spatřil světlo světa Chopard Happy Diamonds inspirovaný diamantem v 18karátovém zlatě. Na tento debut v oboru parfumérství pak navázala celá řada exkluzivních parfémů.


Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: