Neohodnoceno
Giorgio Armani Si EDP 50 ml
Dámská parfémovaná voda 50 ml
Kategorie: | Parfémovaná voda |
---|---|
Určeno pro: | W |
Série: | Si |
Typ: | Parfémovaná voda |
Objem: | 50 ml |
Hlava: | Cassis |
Srdce: | frézie, růže may |
Základ: | ambroxan, dřevité tóny, pačuli, vanilka |
Parfém Sì od Armaniho vystihuje ženu otevřenou, říkající ano životu, lásce, síle, snění, svobodě i sobě samé, stejně jako hlavní představitelka této jedinečné vůně, Cate Blanchett. "Sì je můj hold moderní ženskosti, neodolatelná směs šarmu, síly a nezávislosti duše," říká o své vůni Giorgio Armani. Režisérka Anne Fontaine, která se ujala režie kampaně, o parfému řekla:"Když citím Sì, připadá mi jako přítomnost, osobnost, která se osvobodila a přilnula k pleti. Je velmi smyslný."
Na trh byla uvedena v roce 2013.

Si od Giorgio Armani je chypre ovocná vůně pro ženy. Si byla uvedena na trh v roce 2013. Za touto vůní stojí Christine Nagel. Horní nota je Cassis; střední tóny jsou májová růže a frézie; základní tóny jsou vanilka, pačuli, ambroxan a dřevité tóny.
Podle Women's Wear Daily: "Australská herečka Cate Blanchett byla představena jako nová tvář Giorgio Armani Parfums, divize L'Oréal Luxe. Blanchett, která zkouší hru s Isabelle Huppert v Sydney Theatre Company, bude tváří reklamní kampaně na novou parfémovanou vodu s názvem 'Sí', která se na pultech objeví na konci léta. Potvrzení přichází po týdnech nepodložených rozruchů po zprávách z tisku o spolupráci vůní mezi herečkou a Giorgiem Armanim, který mají dlouholetý profesionální vztah. Blanchett často nosila Armaniho kreace na červeném koberci a otevřeně mu vyjadřovala obdiv.“

O značce:
Giorgio Armani je italský módní návrhář známý především svým pánským oblečením. Armani začal svou kariéru jako návrhář výloh v obchodním domě a vypracoval se na nákupčího pánského oblečení. V letech 1960 až 1972 pracoval jako návrhář pro známý dům Nino Cerutti a poté pracoval jako nezávislý návrhář pro řadu módních domů, než založil vlastní značku. Svou první kolekci pánského oblečení představil v roce 1975 a téhož roku následovala řada pro ženy. Armani si získal širší publikum pro svou práci s populárním filmem „Americký gigolo“, ve kterém měla postava Richarda Gerea na sobě elegantní Armaniho návrhy. Měla to být první z mnoha budoucích filmových spoluprací.
Značka expandovala koncem 70. a začátkem 80. let a nabízela různé kolekce v různých cenových relacích, džíny, spodní prádlo, doplňky a po dohodě s L'Oreal i vůně a kosmetické produkty. Giorgio Armani Beauty představilo Armani pro ženy v roce 1982, následované Armani pro muže v roce 1984. Tyto dvě vůně jsou součástí dlouhé a úspěšné série vůní této značky, která pokračuje až do 21. století.

Na trh byla uvedena v roce 2013.

Si od Giorgio Armani je chypre ovocná vůně pro ženy. Si byla uvedena na trh v roce 2013. Za touto vůní stojí Christine Nagel. Horní nota je Cassis; střední tóny jsou májová růže a frézie; základní tóny jsou vanilka, pačuli, ambroxan a dřevité tóny.
Podle Women's Wear Daily: "Australská herečka Cate Blanchett byla představena jako nová tvář Giorgio Armani Parfums, divize L'Oréal Luxe. Blanchett, která zkouší hru s Isabelle Huppert v Sydney Theatre Company, bude tváří reklamní kampaně na novou parfémovanou vodu s názvem 'Sí', která se na pultech objeví na konci léta. Potvrzení přichází po týdnech nepodložených rozruchů po zprávách z tisku o spolupráci vůní mezi herečkou a Giorgiem Armanim, který mají dlouholetý profesionální vztah. Blanchett často nosila Armaniho kreace na červeném koberci a otevřeně mu vyjadřovala obdiv.“

O značce:
Giorgio Armani je italský módní návrhář známý především svým pánským oblečením. Armani začal svou kariéru jako návrhář výloh v obchodním domě a vypracoval se na nákupčího pánského oblečení. V letech 1960 až 1972 pracoval jako návrhář pro známý dům Nino Cerutti a poté pracoval jako nezávislý návrhář pro řadu módních domů, než založil vlastní značku. Svou první kolekci pánského oblečení představil v roce 1975 a téhož roku následovala řada pro ženy. Armani si získal širší publikum pro svou práci s populárním filmem „Americký gigolo“, ve kterém měla postava Richarda Gerea na sobě elegantní Armaniho návrhy. Měla to být první z mnoha budoucích filmových spoluprací.
Značka expandovala koncem 70. a začátkem 80. let a nabízela různé kolekce v různých cenových relacích, džíny, spodní prádlo, doplňky a po dohodě s L'Oreal i vůně a kosmetické produkty. Giorgio Armani Beauty představilo Armani pro ženy v roce 1982, následované Armani pro muže v roce 1984. Tyto dvě vůně jsou součástí dlouhé a úspěšné série vůní této značky, která pokračuje až do 21. století.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář