Kategorie: | Toaletní voda |
---|---|
Určeno pro: | W |
Série: | Kenzo World |
Typ: | Toaletní voda |
Objem: | 30 ml |
Model: | Power |
Hlava: | slaměnka |
Srdce: | bílé pižmo, pudrové tóny, sůl |
Základ: | fazole tonka |
Varianta: | 30 ml |
KENZO Kenzo World Power
toaletní voda 30 ml
Kenzo World Power od Kenzo Parfém. Dřevitá a aromatická, Kenzo World Power pro ženy nabízí také ambrové, slané, kořeněné, sladké a vanilkové akordy. Je to skvělá volba pro denní nošení po celý rok, protože jeho evokující ingredience se hodí ke všem příležitostem, od příležitostných po formální. Vrchní tón cypřiše borovice nádherně tančí se srdečním tónem mořské soli, nečekaně osvěžující přísady. Základní tón tonka fazolí poskytuje jemnou, sladkou kořenitost s tóny mandlí, medu a vanilky. Zatímco jeho složek je málo, účinek vůně je značný. Je to dlouhotrvající parfém se silnou silou, který udělá dojem, ať už vcházíte a odcházíte z akce, nebo na chvíli zůstanete. Svěží a luxusní vůně vám umožní pocítit sílu přírodního světa ve vašem každodenním životě.
Japonský módní dům Kenzo uvedl vůni na trh v roce 2019. Dům se sídlem v Paříži vymyslel slunečný žlutý elixír s nosem Jerome Di Marino.
O značce:
Originalita, kreativita a kombinace exotických prvků s odkazy na asijskou kulturu. To je luxusní značka Kenzo, velký hráč ve světě módy i parfémů. Motto značky zní „Pro krásný svět“, a v její tvorbě se dokonale odráží energie, radost, antikonformismus i inspirace přírodou.
Za značkou Kenzo stojí návrhář Kenzo Takada, který se z Japonska odstěhoval do Paříže, kde v roce 1970 otevřel svůj první butik. Pro značku Kenzo je typická kombinace tradičních japonských prvků s evropským stylem a pařížskou elegancí.
toaletní voda 30 ml
Kenzo World Power od Kenzo Parfém. Dřevitá a aromatická, Kenzo World Power pro ženy nabízí také ambrové, slané, kořeněné, sladké a vanilkové akordy. Je to skvělá volba pro denní nošení po celý rok, protože jeho evokující ingredience se hodí ke všem příležitostem, od příležitostných po formální. Vrchní tón cypřiše borovice nádherně tančí se srdečním tónem mořské soli, nečekaně osvěžující přísady. Základní tón tonka fazolí poskytuje jemnou, sladkou kořenitost s tóny mandlí, medu a vanilky. Zatímco jeho složek je málo, účinek vůně je značný. Je to dlouhotrvající parfém se silnou silou, který udělá dojem, ať už vcházíte a odcházíte z akce, nebo na chvíli zůstanete. Svěží a luxusní vůně vám umožní pocítit sílu přírodního světa ve vašem každodenním životě.
Japonský módní dům Kenzo uvedl vůni na trh v roce 2019. Dům se sídlem v Paříži vymyslel slunečný žlutý elixír s nosem Jerome Di Marino.
O značce:
Originalita, kreativita a kombinace exotických prvků s odkazy na asijskou kulturu. To je luxusní značka Kenzo, velký hráč ve světě módy i parfémů. Motto značky zní „Pro krásný svět“, a v její tvorbě se dokonale odráží energie, radost, antikonformismus i inspirace přírodou.
Za značkou Kenzo stojí návrhář Kenzo Takada, který se z Japonska odstěhoval do Paříže, kde v roce 1970 otevřel svůj první butik. Pro značku Kenzo je typická kombinace tradičních japonských prvků s evropským stylem a pařížskou elegancí.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář