Parfémovaná voda unisex 100 ml tester
Kategorie: | Parfémovaná voda |
---|---|
Určeno pro: | U |
Série: | Signatures Of The Sun |
Typ: | Parfémovaná voda |
Tester: | 1 |
Objem: | 100 ml |
Model: | Camelia |
Hlava: | kalabrijský bergamot, kardamom, růžový pepř, žlutý narcis |
Srdce: | jasmín sambac, kamélie, šalvěj muškátová |
Základ: | benzoin, pižmo |
Varianta: | 100 ml tester |
Acqua di Parma Signatures Of The Sun Camelia
parfemovaná voda 100 ml tester
Parfémovaná voda Camelia od Acqua di Parma je květinová vůně pro ženy i muže.
Byla uvedena na trh v roce 2019.
Svrchní tóny tvoří kalábrijský bergamot, žlutá mandarinka, růžový pepř a kardamom; střední tóny jsou Camelia, Jasmine Sambac a Clary Sage; základní tóny jsou pižmo a benzoin.
O značce:
Acqua di Parma byla vytvořena v roce 1916 v malé továrně na parfémy v centru historického starého města Parmy, po kterém je společnost pojmenována.
V té době měla většina komerčních parfémů mnohem silnější a těžší složení. Neobvykle lehká a osvěžující vůně z Parmy našla v Evropě velký úspěch.
Rostoucí obliba kolínské vedla ve 30. letech 20. století ke zvýšení výroby a rozvoji její distribuce. Třicátá a padesátá léta jsou popisována jako „zlatý věk“ pro Acqua di Parma Colonia, která se stala velmi úspěšnou mezi členy vyšší společnosti s klientelou celebrit.
V průběhu let značka rozšířila svůj sortiment a představila domácí kolekci, která zahrnuje župany a ručníky a kožené zboží.
parfemovaná voda 100 ml tester
Parfémovaná voda Camelia od Acqua di Parma je květinová vůně pro ženy i muže.
Byla uvedena na trh v roce 2019.
Svrchní tóny tvoří kalábrijský bergamot, žlutá mandarinka, růžový pepř a kardamom; střední tóny jsou Camelia, Jasmine Sambac a Clary Sage; základní tóny jsou pižmo a benzoin.
O značce:
Acqua di Parma byla vytvořena v roce 1916 v malé továrně na parfémy v centru historického starého města Parmy, po kterém je společnost pojmenována.
V té době měla většina komerčních parfémů mnohem silnější a těžší složení. Neobvykle lehká a osvěžující vůně z Parmy našla v Evropě velký úspěch.
Rostoucí obliba kolínské vedla ve 30. letech 20. století ke zvýšení výroby a rozvoji její distribuce. Třicátá a padesátá léta jsou popisována jako „zlatý věk“ pro Acqua di Parma Colonia, která se stala velmi úspěšnou mezi členy vyšší společnosti s klientelou celebrit.
V průběhu let značka rozšířila svůj sortiment a představila domácí kolekci, která zahrnuje župany a ručníky a kožené zboží.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář