Reklamace

 

Vrácení zboží - Odstoupení od smlouvy spotřebitelem

 

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Odstoupení od smlouvy je možné, telefonicky 704 579 205emailem info@ventaonline.cz.

Provozní doba: Pondělí až pátek (8:00-16:00)

 Po domluvě Vám pošleme štítek pro vrácení zboží.

 

Adresa pro zaslání: CHATEAU invest,s.r.o. Skořepka 15, 60200 Brno

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zasílá zboží zpět na naši adresu na naše náklady

Zboží by měl spotřebitel vrátit v původním stavu (nepoškozené), včetně obalu či jiného příslušenství, pokud je součástí. Pokud bude zboží poškozeno, či zjevně použito nebo bez obalu, máme právo nevrátit plnou cenu zboží a odečíst si náklady na uvedení zboží do původního stavu. 

Všechny peněžní prostředky budou vráceny nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy a to způsobem jakým byla platba přijata. Preferujeme však vrácení peněžních prostředků na bankovní účet. 

 

2. Výměna zboží

Pokud chcete vyměnit zboží za jiné, je třeba nás informovat do 14 dní od doručení. Nejlépe telefonicky 704 579 205, nebo emailem info@ventaonline.cz

ověřit dostupnost Vámi požadovaného zboží. 

 

ZDARMA provedeme výměnu zboží. Stačí nás kontaktovat emailem nebo telefonicky a my vše zařídíme. 

 

  

 Na balíček napište slovo VÝMĚNA, abychom Váš požadavek vyřídili co nejdříve.

 Výměna bude provedena v co nejkratší době s ohledem na stav skladu.

 
 
 
3. REKLAMACE

 

Po převzetí si zásilku vždy pečlivě překontrolujte, zda-li je kompletní, není porušený obal a obsah odpovídá Vaší objednávce, případné chybějící kusy. Porušený obal atd. reklamujte přímo u přepravce při převzetí zásilky. Ostatní nesrovnalosti v zásilce nahlaste naší společnosti co nejdříve, nejpozději však do 48 hodin od doručení zásilky na Vaší adresu a to písemně na info@ventaonline.cz

 

Oznámení reklamace, či požadavek vrácení peněz je možné písemně e-mailem na adresu info@ventaonline.cz a nebo na tel. +(420) 704 579 205

Reklamace jsou vyřizovány v zákonné lhůtě nejpozději však do 30ti dnů od převzetí vadného zboží. Zboží k reklamaci zašle nebo dodá kupující na naší adresu spolu s kopií dokladu o koupi, nejlépe v originálním obale a přesným popisem vady, bez těchto náležitostí nemůže být reklamace posouzena a vyřízena, tudíž bude vrácena zpět kupujícímu.

 

Adresa kam reklamace zasílat: CHATEAU invest,s.r.o. Skořepka 15, 60200 Brno



PROSÍM POZOR

 

Zaslání na reklamaci přes zásilkovnu je adresa Podruhova 5

 

Balíky, které budou zaslány jinam než je zásilkovna Podruhova 5, Brno nebudou vyzvednuty.

 

Pokud reklamace bude oprávněná, vyřídíme ji do 30 dní od přijetí zboží.

 

 

 

!!!! Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním !!!!

 
 
 
 
PRAVOST ZBOŽÍ
 
Parfémy a kosmetika je ORIGINÁLNÍ, mezinárodní a autentické. Splňují vysoké standardy kvality a mají globální čárový kód, který lze ověřit online. 
 
Zkontrolujte obal krabičky od parfému a měli byste vidět čárový kód.
Falešné parfémy nemají čárové kódy.

Otevřete webovou stránku https://www.gs1cz.org/nabizime/nastroje/gepir/vyhledavani-podle-gtin a
napište do vyhledavače čárový kód daného produktu. Takto bezpečně ověříme pravost.


 
 
 
 
 
 
ZÁRUKA NA ZBOŽÍ
 

Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Kupující spotřebitel má nárok na 2letou záruční dobu na nákup zboží. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

  • Záruční doba běží od převzetí zboží.
  • Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
  • Dojde-li k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového zboží (příp. od převzetí zboží s novou součástkou).
  • Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.