Reklamace

 

Vrácení zboží - Odstoupení od smlouvy spotřebitelem

 

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Odstoupení od smlouvy je možné, telefonicky 605 768 209emailem info@ventaonline.cz.

Provozní doba: Pondělí až pátek (8:00-16:00)

 Po domluvě Vám pošleme štítek pro vrácení zboží.

 

Adresa pro zaslání: Pavel Mlčoch, Houbalova 10, 62800 Brno

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zasílá zboží zpět na naši adresu na naše náklady

Zboží by měl spotřebitel vrátit v původním stavu (nepoškozené), včetně obalu či jiného příslušenství, pokud je součástí. Pokud bude zboží poškozeno, či zjevně použito nebo bez obalu, máme právo nevrátit plnou cenu zboží a odečíst si náklady na uvedení zboží do původního stavu. 

Všechny peněžní prostředky budou vráceny nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy a to způsobem jakým byla platba přijata. Preferujeme však vrácení peněžních prostředků na bankovní účet. 

 

2. Výměna zboží

Pokud chcete vyměnit zboží za jiné, je třeba nás informovat do 14 dní od doručení. Nejlépe telefonicky 774 058 280, nebo emailem info@ventaonline.cz

ověřit dostupnost Vámi požadovaného zboží. 

 

ZDARMA provedeme výměnu zboží. Stačí nás kontaktovat emailem nebo telefonicky a my vše zařídíme. 

 

  

 Na balíček napište slovo VÝMĚNA, abychom Váš požadavek vyřídili co nejdříve.

 Výměna bude provedena v co nejkratší době s ohledem na stav skladu.

 
 
 
3. REKLAMACE

 

Po převzetí si zásilku vždy pečlivě překontrolujte, zda-li je kompletní, není porušený obal a obsah odpovídá Vaší objednávce, případné chybějící kusy. Porušený obal atd. reklamujte přímo u přepravce při převzetí zásilky. Ostatní nesrovnalosti v zásilce nahlaste naší společnosti co nejdříve, nejpozději však do 48 hodin od doručení zásilky na Vaší adresu a to písemně na info@ventaonline.cz

 

Oznámení reklamace, či požadavek vrácení peněz je možné písemně e-mailem na adresu info@ventaonline.cz a nebo na tel. +(420) 605 768 209

Reklamace jsou vyřizovány v zákonné lhůtě nejpozději však do 30ti dnů od převzetí vadného zboží. Zboží k reklamaci zašle nebo dodá kupující na naší adresu spolu s kopií dokladu o koupi, nejlépe v originálním obale a přesným popisem vady, bez těchto náležitostí nemůže být reklamace posouzena a vyřízena, tudíž bude vrácena zpět kupujícímu.

 

Adresa kam reklamace zasílat: Pavel Mlčoch, Houbalova 10, 62800 Brno

Pokud reklamace bude oprávněná, vyřídíme ji do 30 dní od přijetí zboží.

 

 

!!!! Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním !!!!

 
 
 
ZÁRUKA NA ZBOŽÍ
 

Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Kupující spotřebitel má nárok na 2letou záruční dobu na nákup zboží. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

  • Záruční doba běží od převzetí zboží.
  • Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
  • Dojde-li k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového zboží (příp. od převzetí zboží s novou součástkou).
  • Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení