Kategorie: | Toaletní voda |
---|---|
Určeno pro: | M |
Série: | Man |
Typ: | Toaletní voda |
Objem: | 75 ml |
Model: | Gold |
Varianta: | 75 ml |
GUESS Man Gold
toaletní voda 75 ml
Guess Gold od Guess Cologne. Guess Gold pro muže doplňuje vydání Guess Gold pro ženy v roce 2006. Kolínská voda se otevírá pelyňkem, který přináší zajímavou nótu běžně se vyskytující ve vermutu a absinthu. Hořkozelený začátek přechází do gurmánského srdce s tóny levandule, bílého pepře, muškátového oříšku a zázvoru. Smyslné santalové dřevo, pižmo, peruánský balzám, semiš, ambra a jedle se snoubí v suchém peří a vytvářejí mužný povrch, který vydrží dlouho poté, co odejdete z místnosti. Flakon je tvarován do podpisu G v krásné zlaté barvě. Středem je vidět tmavá kapalina.
O značce:
Americká módní značka Guess začala v roce 1977. Tato kalifornská společnost začala v 70. a 80. letech v období návrhářského džínového trendu. Bratři Maurice, Armand, Georges a Paul Marciano, vychovaní v Maroku, vyrostli ve Francii a v 80. letech se stali nejprodávanější značkou svých džínů. Do 90. let společnost prodávala hodinky, bytové doplňky, vůně a džíny pro obě pohlaví. Některé z nejznámějších modelek začaly se svou reklamou.
toaletní voda 75 ml
Guess Gold od Guess Cologne. Guess Gold pro muže doplňuje vydání Guess Gold pro ženy v roce 2006. Kolínská voda se otevírá pelyňkem, který přináší zajímavou nótu běžně se vyskytující ve vermutu a absinthu. Hořkozelený začátek přechází do gurmánského srdce s tóny levandule, bílého pepře, muškátového oříšku a zázvoru. Smyslné santalové dřevo, pižmo, peruánský balzám, semiš, ambra a jedle se snoubí v suchém peří a vytvářejí mužný povrch, který vydrží dlouho poté, co odejdete z místnosti. Flakon je tvarován do podpisu G v krásné zlaté barvě. Středem je vidět tmavá kapalina.
O značce:
Americká módní značka Guess začala v roce 1977. Tato kalifornská společnost začala v 70. a 80. letech v období návrhářského džínového trendu. Bratři Maurice, Armand, Georges a Paul Marciano, vychovaní v Maroku, vyrostli ve Francii a v 80. letech se stali nejprodávanější značkou svých džínů. Do 90. let společnost prodávala hodinky, bytové doplňky, vůně a džíny pro obě pohlaví. Některé z nejznámějších modelek začaly se svou reklamou.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář